str.131/ 330 NASLOVI 19.10.2018str. 132. od 330 
13101.   Manual of special transactions (1988) monografija
13102.   Manual of staff development (1996) monografija
13103.   Manual of travel agency practice Syratt(2003) monografija
13104.   Manuale del turismo Mariotti(1956) monografija
13105.   Manuscrit de 1857-1858 Marx(1980) monografija
13106.   Manuscrits de 1844 Marx(1990) monografija
13107.   Marches financiers Jacquillat(1990) monografija
13108.   Marches financiers Vizzavona(2002) monografija
13109.   Marčana između razdoblja prošlog i budućeg Pekota-Kopal(1993) analitika (članak)
13110.   Marekting Šimić(1990) analitika (članak)
13111.   Maren Mihajlovič Frejdenberg (1989) monografija
13112.   Marga (1971) serijska publikacija
13113.   Marginalidad y planificacion Rodulfo Bauza(1980) monografija
13114.   Marginalije na temu izgradnje evropskog zajedništva Crnković(1998) analitika (članak)
13115.   Marin Rafaeli of Ragusa on double-entry bookkeeping in 1475 Stipetić(2002) analitika (članak)
13116.   Marina Punat Grupa Žic(2014) monografija
13117.   Marine i nautički turizam Republike Hrvatske Mesarić Žabčić(1999) monografija
13118.   Marine, luke i lučice u funkciji nautičko-turističke ponude na prostoru zadarske rivijere Laća(1996) analitika (članak)
13119.   Marinko Đ. Učur, Nomotehnika u radnom pravu i pravu zaštite na radu, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2007. Laleta(2007) analitika (članak)
13120.   Mariovo (1987) monografija
13121.   Maritime economics Karakitsos(2014) monografija
13122.   Maritime economics Stopford(2009) monografija
13123.   Maritime occupation and safety Biličić(2000) analitika (članak)
13124.   Maritimna turistička Hrvatska Vlahović(2003) monografija
13125.   Marka proizvoda odrednica konkurentske prednosti na tržištu bezreceptnih proizvoda Simović(2011) monografija
13126.   Markenting research Uhl(1969) monografija
13127.   Markentiška afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske Jurčević(1997) analitika (članak)
13128.   Markentiško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije Mlinarević(2006) monografija
13129.   Market - damnation or salvation Vojnić(2005) analitika (članak)
13130.   Market discipline across countries and industries (2004) monografija
13131.   Market outlook for major energy products, metals and minerals (1994) monografija
13132.   Market research of lubricant additives (special chemicals) Lulić(1994) analitika (članak)
13133.   Market research Ferber(1949) monografija
13134.   Market socialism in Yugoslavia Prout(1985) monografija
13135.   Market socialism in Yugoslavia Prout(1985) monografija
13136.   Market socialism (1990) monografija
13137.   Market transformation and adjustment to European standards Staničić(1992) analitika (članak)
13138.   Market-augmenting government (2003) monografija
13139.   Marketable surplus and market depedence Nadkarni(1980) monografija
13140.   Marketing & competizione Scott(1997) monografija
13141.   Marketing - alat uspješnih Kauzlarić(1996) monografija
13142.   Marketing - komuniciranje Meler(1992) monografija
13143.   Marketing - koncepcija razvoja nautičkog turizma Hrvatske Luković(1995) monografija
13144.   Marketing - strategija razvoja RO "Maksimir" objekti fizičke kulture Štefek(1990) monografija
13145.   Marketing a country Wells(2000) monografija
13146.   Marketing agroturizma Hrvatske i Istre Uravić(2012) elektronička građa
13147.   Marketing and quality of Polish tourism during the transformation period Feczko(1998) analitika (članak)
13148.   Marketing and research today (1966) serijska publikacija
13149.   Marketing and retailing strategy Vranešević(2006) monografija
13150.   Marketing as a pillar of success-competitiveness, co-creation and collaboration CROMAR Congress(2017) monografija
13151.   Marketing aspects in the operations of the Velebit Nature Park Berc-Radišić(2009) analitika (članak)
13152.   Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije Grbac(1990) analitika (članak)
13153.   Marketing aspekti prilagođavanja privrede SRH evropskim integracijama (1989) monografija
13154.   Marketing aspekti turističkog gospodarstva Svetlačić(1995) monografija
13155.   Marketing Belfast as a tourism destination Lennon(1999) analitika (članak)
13156.   Marketing brokerskih kuća Horvat(2005) elektronička građa
13157.   Marketing brokerskih kuća Horvat(2005) monografija
13158.   Marketing challenges in new economy CROMAR congress(2011) monografija
13159.   Marketing classics (1995) monografija
13160.   Marketing communications Fill(2006) monografija
13161.   Marketing concept as one of the basis of the economic development strategy of the Republic of Croatia Bazala(2003) analitika (članak)
13162.   Marketing concepts for libraries and information services De Saez(2002) monografija
13163.   Marketing contributions to democratization and socioeconomic development Annual Macromarketing Conference(2000) monografija
13164.   Marketing decision making Kotler(1971) monografija
13165.   Marketing destinations and venues for conferences, conventions and business events Rogers(2016) monografija
13166.   Marketing dječjih igračaka Škarić Radeljić(2009) monografija
13167.   Marketing dodane vrijednosti Horvat(2007) monografija
13168.   Marketing društvenog poduzetništva Šerić(2018) monografija
13169.   Marketing društvenog ponašanja Vugrinec-Hitrec(1997) analitika (članak)
13170.   Marketing dynamics Grbac(2014) monografija
13171.   Marketing e comunicazione Brioschi(1999) monografija
13172.   Marketing education Gray(1991) monografija
13173.   Marketing essentials Schneider Farese(2003) monografija
13174.   Marketing farmaceutskih proizvoda Gjaić(2012) monografija
13175.   Marketing filozofija poslovanja u gospodarstvu Šunić(1993) analitika (članak)
13176.   Marketing financial services Estelami(2012) monografija
13177.   Marketing financijskih usluga na tržištu kapitala Boltužić(1992) monografija
13178.   Marketing financijskih usluga Paliaga(2017) monografija
13179.   Marketing financiranja sporta Republike Hrvatske Božičković(2001) monografija
13180.   Marketing for hospitality and tourism Kotler(1999) monografija
13181.   Marketing for hospitality and tourism Kotler(2003) monografija
13182.   Marketing for hospitality and tourism Kotler(2006) monografija
13183.   Marketing for hospitality and tourism Kotler(2010) monografija
13184.   Marketing forum 2 Marketing forum(2000) monografija
13185.   Marketing forum (1999) monografija
13186.   Marketing fuer Nonprofit-Organisationen Bruhn(2005) monografija
13187.   Marketing galerijskih prostora Iličin(2003) monografija
13188.   Marketing gerila Levinson(1999) monografija
13189.   Marketing grada kao turističke destinacije Meler(2001) analitika (članak)
13190.   Marketing grada Gutić(2012) monografija
13191.   Marketing gradova kao pretpostavka njihovog učinkovitog razvitka Srzić(2012) monografija
13192.   Marketing hotela '90-tih Weber(1993) analitika (članak)
13193.   Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda Milohanović(2005) monografija
13194.   Marketing hrane Leko-Šimić(2002) monografija
13195.   Marketing hrvatskog morskog brodarstva Frančišković(1995) analitika (članak)
13196.   Marketing i distributivna trgovina Segetlija(2010) monografija
13197.   Marketing i donošenje odluke o kupnji na mjestu ponude Šunić(1991) analitika (članak)
13198.   Marketing i financijsko poslovanje poduzeća stanogradnje Langford(1992) analitika (članak)
13199.   Marketing i formiranje burze sekundarnih sirovina Buljan(1990) analitika (članak)
13200.   Marketing i informacijske tehnologije (1990) monografija
str.133/ 330 - 1 -- 110 -- 220 -- 330 -
Jednostavno pretraživanje | Složeno pretraživanje | Primjeri | Mreža knjižnica | Početak
nazad
© 2008 Unibis